پرسش و پاسخ

جهت پرسیدن سوال  وارد شوید 
، در صورتی که عضو نیستید  عضو شوید

مشکل بعد از فمتولیزیک

ارسال شده در تاریخ ۱۳۹۹-۰۶-۱۸ ۱۹:۱۵ توسط ندا
با سلام، بنده ده ماه از عمل فمتولیزیکم میگذره اما گاهی اوقات وقتی به صفحه گوشی یا مانیتور نگاه میکنم در میدان دیدم یه لکه سفید رنگ ایجاد میشه ک بعد از مدتی ناپدید میشه و خیلی اوقات مو یا پرز های سیاه توی چشمم میبینم، همچنین در هنگام کار با لپ تاب خیلی سریع چشمانم خسته میشود،میخواستم ببینم علت این مسایل چیست،و اینکه قطره اشک مصنوعی را تا چ مدت باید استفاده کرد؟ممنون
پاسخ داده شده در تاریخ ۱۳۹۹-۰۷-۰۳ ۰۷:۳۵ توسط دکتر حسن محبوبی پور
باسلام، ديدن لكه هاي سياه از عارضه هاي عمل فمتو ليزيك نیست به نظر میرسد تأثیر شفافیت بینایی بعد از عمل منجر به وضوح بیشتر اين حالت شده که ممكن است از قبل وجود داشته باشد. با توجه به شرايطي كه داريد بهتر است معاينه شويد و شرايط چشم بررسي شود. استفاده از قطره اشك مصنوعي به صورت مكرر ضرري براي چشم ندارد. البته بابت مدت زمان مصرف بايد با پزشك معالج تان مشورت نماييد.