پرسش و پاسخ

جهت پرسیدن سوال  وارد شوید 
، در صورتی که عضو نیستید  عضو شوید

پلک پایین تر

ارسال شده در تاریخ ۱۳۹۹-۰۲-۲۸ ۱۴:۵۴ توسط راشد
با سلام من به قرص استامنیفون کدئین حساسیت دارم .روزی به اشتباه برای درمان سردرد این قرص را مصرف کردم بعد حدود یک ساعت یکی از پلک هایم ورم کرد و بعد یک ربع خوب شد ولی از ان موقع به تدریج پلک سمت راست کمی پایین تر از پلک سمت چپ است و چشمم کمی کوچک تر از ان یکی به نظرمیرسد. ایا جز عمل راه دیگری برای درمان وجود ندارد؟ و ایا افتادگی این پلکم بر اثر مصرف کدئین بوده یا عوامل دیگری بر ان موثر بوده اند؟
پاسخ داده شده در تاریخ ۱۳۹۹-۰۳-۰۱ ۱۷:۱۸ توسط دکتر رضا عرفانیان سلیم
با سلام، استفاده از دارو باعث افتادگي پلك نميشود. دلايل مختلفي براي اين مساله وجود دارد و برای جراحي هم بايد معاينه شويد و به هر دليلي افتادگي پلك ايجاد شده باشد اگر ماندگار باشد راهي جز جراحي ندارد بايد شرايط چشمتان بررسي شود. براي گرفتن وقت معاينه در بيمارستان نور تهران با تلفن 02182400 تماس بگيريد.