پرسش و پاسخ

جهت پرسیدن سوال  وارد شوید 
، در صورتی که عضو نیستید  عضو شوید

علت فلوتر

ارسال شده در تاریخ ۱۳۹۷-۰۳-۰۳ ۲۲:۲۳ توسط امیر حسین
با سلام و احترام و سپاس فراوان به خاطر پاسخ دهی بسیار خوبتان . میخواستم بدونم علت فلوتر چشمانم *استفاده زیاد(120 عدد) از قرص ضد آکنه خصوصا تتراسایکیلین و محلول اریترومایسین. *داروهای درمان پسیورازیس وشامپوی کتوکونازول (تماس معمول درهنگام شست و شو با چشم ها) *و همچنین استفاده از لنز تماسی نسبتا آلوده (عدم شستشوی دست)در مدت زمان یک ساعت و نیم که همراه با سوزش چشمان بود میتواند باشد.آیا ممکن است لنز آلوده باعث یوئیت چشمانم شده باشد و علت فلوتر!؟ البته علائم ظاهری این بیماری را نداشتم و چند چشم پزشک هم بعد از معاینه چیزی در این زمینه نگفتند و فقط یک فوق تخصص شبکیه قطره لوتمکس پنج درصد روزی چهار بار یک قطره در چشم راستم را تجویز کردند که البته یک هفته بیشتر استفاده نکردم. و اینکه پس از سه سال همچنان بر تعداد آن ها افزوده می شود چه می شود کرد . واقعا ویران کننده زندگی است . آیا امیدی به کشف دارو و درمان جدید هست!؟ با تشکر فراوان و عذرخواهی به دلیل طولانی شدن سوالات.
ارسال شده در تاریخ ۱۳۹۷-۰۳-۰۸ ۱۵:۲۴ توسط
با سلام، مگس پران به علت کشش روی محیط شبکیه ایجاد می شود، و دلایل متعددی دارد ولی داروهایی که فرمودید و استفاده از لنز تاثیری در ایجاد این مشکل ندارد و درباره یوییت هم هیچ ارتباطی به استفاده از لنز ندارد، نیاز به معاینه و تشخیص دقیق نوع مشکل و در ادامه درمان است و در برخی موارد همیشگی است و برطرف نمی شود.