پرسش و پاسخ

جهت پرسیدن سوال  وارد شوید 
، در صورتی که عضو نیستید  عضو شوید

عفونت چشم

ارسال شده در تاریخ ۱۳۹۶-۱۲-۲۲ ۱۲:۴۸ توسط شکوفه
سلام من سال قبل از لنز طبي استفاده كردم وهيچ اتفاقي برام نبوفتاد.الان دوباره گرفتم و تا الان استفاده كردم مشكلي نبود. ديروز احساس خارش و خستگي داشتم لنزو دراوردم چشم راستم كمي قي داشت با دستمال كاغذي بيرون اوردم.الان شديدا قرمز شده قسمت پايين چشمم و همش از توش قي بدون رنگ و عادي ولي زياد مياد پماد تتراسايكلين و قطره باكتي مايد١٠هم استفاده كردم خوبه اما درد دارم و تا پشت گردنم زرد ميكنه.چشمم يكم تار ميبينه و همش حس ميكنم توش اشغاله چپوراست نگاه ميكنم چشمم دردمياد اخه زياد دست زدم:-( لطفا كمكم كنيد پمادو قطره رو ادامه بدم يا بايد برم دكتر
ارسال شده در تاریخ ۱۳۹۷-۰۱-۲۱ ۱۷:۱۱ توسط

با سلام، ممکنه لنز باعث خراش سطح چشم شده یا خشکی چشم و یا حتی عفونت چشمی شما نیاز به ویزیت دارید، بدون دستور پزشک دارو استفاده نکنید برای معاینه گرفتن وقت با شماره 82400 داخلی 1 بیمارستان چشم پزشکی نور تماس بگیرید.