پرسش و پاسخ

جهت پرسیدن سوال  وارد شوید 
، در صورتی که عضو نیستید  عضو شوید

لیزیک و تاری

ارسال شده در تاریخ ۱۳۹۴-۱۰-۲۴ ۱۶:۱۹ توسط محدثه
سلام من 20 خرداد ماه 94 لیزیک انجام دادم.الان 8ماه از تاریخ اونروز میگذره ولی همچنان من در چشمه راستم احساسه تاری میکنم. 23 دی ماه من به پزشک مراجعه کردم و بعد از معاینه گفت هنوز خشکی چشم داری و قطره های آرتلاک و اف ام ال رو تجویز کردند. تا قبل از این قطره اسنوتیرز رو مصرف میکردم. تاری چشمم نگران کرده منو. لطفا به من بگید آیا تا ماهه 8ام هم میشه که تاری چشم وجود داشته باشه؟ در ضمن از داروهای ضدجوش که هورمونی هست به اسم اسپیرنولاکتون نیز استفاده میکنم. میشه که تاری بخاطره اونها باشه؟
پاسخ داده شده در تاریخ ۱۳۹۴-۱۱-۰۶ ۰۹:۵۰ توسط دکتر هومن بهرمندی

با سلام، عموما" شایعترین علت تاری خفیف و گذرای چشمی خشکی چشم است بعد از عمل دوره نقاهت با توجه به یکطرفه بودن تاری و مدت طولانی و نیز تجویز قطره از طرف همکار نیاز به معاینه و اپتومتری جهت رد احتمال شماره چشم باقی مانده یا برگشت و یا سایر عوارض وجود دارد.