پرسش و پاسخ

جهت پرسیدن سوال  وارد شوید 
، در صورتی که عضو نیستید  عضو شوید

سردرد بعد از پی ار کی

ارسال شده در تاریخ ۱۳۹۲-۰۵-۳۰ ۱۵:۵۰ توسط لیلی

سلام

من نزدیک یک ماه جراحی پی ار کی  کردم .22 دوسالمه و شماره چشم هایم 4 و 25 و 4 و 50 بوده .والان چند روزه شبها سردرد میگیرم طوری که از گیجگاه  راستم شروع میشه و تمام سرم وبصل النخاعم رو درگیر میکنه  این به دارو هام یا جراحی ربط داره ؟ طبیعی؟

 

دو م اینکه من فقط قطره ارتیلاک و لو تیمکس مصرف میکنم -با دستور پزشکم این دارو های پی ار کی همینه ؟چون بعضی ها دارو های دیگه ایی رو گفتن

 

سوم اینکه من عادت دارم شبا توی اتاق تاریک تلوزیون ببینم این برایم چشم هام ضرر داره ؟این عادت رو همیشه داشتم .

 

چهارم اینکه ارایش چشم موجب عفونت چشم میشه ؟کی این خطر کاملا برطرف میشه .- هرچی زمان ارایشم رو به تاخیر بندازم بهتر نیست ؟

 

پنچم  کی میتوانم شنا کردن رو شروع کنم . ایا اب کلر دار استخر و بخار سونا برایم ضرر داره ؟

 

مرسی

 

پاسخ داده شده در تاریخ ۱۳۹۲-۰۶-۱۰ ۰۲:۵۸ توسط دکتر کاظم امان زاده

با سلام، نگران سردرد نباشید در صورتیکه فشار چشمتان توسط جراحتان کنترل شده باشد مشکلی نیست، آرایش می توانید انجام دهید، استخر هم می توانید بروید.